maanantai 9. syyskuuta 2013

Joulukalenteri Eliinalle..

Joulu on jo kohta ovella, uskokaa tai älkää!


Nyt pitää alkaa suunnitella Eliinalle joulukalenteria!


Elli pitää tarroista, kiiltokuvista, kynistä, koruista, vihkoista ja namistakin tietenkin. 
Pienikin yllätys on iso, mutta ei mitään PRINSESSA tavaraa!
 Valitse sopiva päivä ja kommentoi ja laita viestiä meiliini
annitanninelamaa @ gmail. com (välit pois) niin annan sinulle
osoitteen.

Jos sinulla on omassa blogissasi joulukalenteri, niin vinkkaa siitä niin lähden mukaan!

1. Tanja itse
2. Riina
3.Teea
4. Nina
5.Minttu
6. Tanja itse
7.Saila
8. Phedra
9. Telihani
10. Aila
11.Teea
12.Minttu
13. Tanja itse
14. Hilu
15.Nina
16. Sirpa
17. Kiki
18. Nina
19.Telihani
20. Suttura
21.Phedra
22. Riitta
23. Riina
24.Tanja


15 kommenttia:

Minttu kirjoitti...

Voisin lähteä tähänkin mukaan. Laitan sähköpostia. :)

Sirpa ja Kollo kirjoitti...

Mä voisin osallistua.:-) Laitan meiliä.:-)

Kiki kirjoitti...

Voisin ottaa tuon 17 jos sitä ei ole merkattu vielä kenellekkään ja muutkin päivät käy jos on varattu päivä :) Mää kun olen poikalapsen äiti niin prinsessa ilmeisesti tarkoittaa ei glitteriä, pinkkiä, kynsilakkaa tai paljetteja?

Tanja kirjoitti...

Kiki: Ei ei! Siis tarkoittaa ihan PRINSESSA tavaraa, prinsessakyniä tai tarroja, joissa on prinsessa. Pinkit, kynsilakat ja paljetit on IN! :) kyse on ihan sananmukaisesti prinsessa tavarasta.

Kiki kirjoitti...

Selvä, siis saa olla bling blingiä :)

Aila Jeskanen kirjoitti...

Mä voisin myös lähteä mukaan. 10.12 olis hyvä päivä.

Teea.K kirjoitti...

varaan 3 ja 11.

Phedra kirjoitti...

Mulle luukut 11 ja 21

Phedra kirjoitti...

Otan 8 luukkun sen 11 tilalle :)

Saila kirjoitti...

Saisinko numeron 7, kiitos :)

Hilkka Mäki kirjoitti...

Mulle vaikka 14....

Tellihani kirjoitti...

Mulle 9. ja 19.

suttura kirjoitti...

voisin lähteä myös mukaanvalitsen päivän 20.12.

marelo kirjoitti...

Ronja ja minja ottaa yhteisesti viimeisen luukun eli 22 ja meillä on myös omat kalenterit http://mahenmaailmablogspot.com

Minttu kirjoitti...

Minäkin innostuin tekemään oman joulukalenterin, jos haluat ottaa osaa.
http://minttu-mietteet.blogspot.fi/2013/09/joulukalenteri-minulle.html